Випуск 35 / 2022

Титул

Зміст

СЕКЦІЯ 1 СОЦІАЛЬНІ СТРУКТУРИ ТА СОЦІАЛЬНІ ВІДНОСИНИ

Шапошникова І.В., Костючков С.К.
ТОТАЛІТАРНА ЛЮДИНА В УМОВАХ СУСПІЛЬНОГО РЕДУКЦІОНІЗМУ: СОЦІОЛОГІЧНА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ

СЕКЦІЯ 2 СПЕЦІАЛЬНІ ТА ГАЛУЗЕВІ СОЦІОЛОГІЇ

Глебова Н.І., Афанасьєва Л.В., Глинська Л.Ф.
СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ: СОЦІОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ

Maksymchuk O.V.
PECULIARITIES OF GENDER POLICY FORMATION IN THE CONDITIONS OF EUROPEAN INTEGRATION

Щерба О.І.
СПРИЙМАННЯ УКРАЇНЦЯМИ НАЦІОНАЛЬНОЇ АЙДЕНТИКИ, ЇЇ ПРЕДСТАВЛЕННЯ У ДИЗАЙНІ ТОВАРІВ ТА ВПЛИВ НА СПОЖИВЧІ УПОДОБАННЯ

СЕКЦІЯ 3 ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ. ІСТОРІЯ ПСИХОЛОГІЯ

Melnyk O.A.
FORMATION OF CONCEPTS OF PERSONALITY IN PSYCHOLOGY COURSES OF THE UNIVERSITY OF ST. VOLODYMYR

Перевязко Л.П.
СНОВИДІННЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН: САНОЦЕНТРИЧНИЙ ПІДХІД

СЕКЦІЯ 4 ВІКОВА ТА ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ

Драгола Л.В., Сіденко Ю.О.
ФАХОВА ПІДГОТОВКА ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА ЯК СКЛАДОВА ЙОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ

Мельничук І.В., Асєєва Ю.О., Степанова А.С.
АРТ-ТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ НЕГАТИВНОГО ПСИХОЕМОЦІЙНОГО СТАНУ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Партико Т.Б., Федевич А.О.
ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВІ ОСОБЛИВОСТІ УЧНІВ 8–10 КЛАСІВ З РІЗНИМ СТАВЛЕННЯМ ДО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Савицька О.В.
СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ДО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ЯК ПОКАЗНИК ЙОГО ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМФОРТНОСТІ

СЕКЦІЯ 5 ПСИХОЛОГІЯ ОСОБИСТОСТІ

Баришнікова В.В.
ПСИХОЕМОЦІЙНИЙ СТАН ВАГІТНИХ ТА ФОРМУВАННЯ МАТЕРИНСЬКОЇ ДОМІНАНТИ

Власенко О.О.
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПЕРЕДУМОВИ ВИНИКНЕННЯ ПРОФЕСІЙНО-МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Волинець Н.В.
ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ КОНСТРУЮВАННЯ ЖИТТЄВИХ ПЛАНІВ ОСОБИСТОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ

Волкова О.О.
КОНЦЕПЦІЯ ЕМПІРИЧНОГО ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТА КОПІНГ-ПОВЕДІНКА МОРЯКІВ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ ТА РИЗИКУ

Данілова О.С., Лещинська Д.А.
ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНИЙ ЕФЕКТ ВПЛИВУ САКРАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА НА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНОМУ ГЕНЕЗИСІ

Дем’яненко С.Д., Порядченко Л.А.
МОВОЛЕННЄВО-ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ ШОСТОГО РОКУ ЖИТТЯ (НА МАТЕРІАЛІ ЗАСВОЄННЯ ОПИСУ)

Жарікова С.Б., Богдан Н.М., Краснокутська Ю.В.
СПЕЦИФІКА САМОУПРАВЛІННЯ ОСОБИСТОСТІ У ФАХІВЦІВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ПРОФЕСІОГЕНЕЗУ

Клименко М.Р.
ОБРАЗ ТІЛА У ПСИХОДИНАМІЦІ НАРЦИСИЧНОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ

Ковиліна В.Г.
СУПРОВІД СІМ’Ї, ЯКА ВИХОВУЄ ДИТИНУ З ВІДХИЛЕННЯМИ У РОЗВИТКУ

Комар Т.В., Руденок А.І., Дідик Н.М.
ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ ГОТОВОСТІ СТУДЕНТІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА

Меленчук Н.І., Зозуля Л.В.
ПСИХОЛОГІЧНЕ БЛАГОПОЛУЧЧЯ ОСІБ З РІЗНИМ РІВНЕМ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ

Предко В.В.
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПОСТКОВІДНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ: ВІДНОВЛЕННЯ ЖИТТЄСТІЙКОСТІ

Пріб Г.А., Бегеза Л.Є., Раєвська Я.М.
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА АДАПТАЦІЯ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ/ВЕТЕРАНІВ: ПРОБЛЕМАТИКА ВИВЧЕННЯ

Тихоненко Ю.О.
ВПЛИВ ІНТЕРНЕТУ НА ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ ОРІЄНТАЦІЙ ПІДЛІТКІВ

Шевченко О.М., Владимирова В.І.
ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОКАЗНИКІВ РЕФЛЕКСІЇ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ ІЗ РІЗНИМ РІВНЕМ СХИЛЬНОСТІ ДО СПІЛКУВАННЯ

СЕКЦІЯ 6 ПСИХОЛОГІЯ ПРАЦІ

Куций О.А.
ПСИХОЛОГІЧНА СКЛАДОВА ПОНЯТТЯ «ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА»: КРИТИЧНО-АНАЛІТИЧНИЙ ПОГЛЯД ТА ПРОПОЗИЦІЇ

Трофімов А.Ю., Васильчук Т.О.
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ, ЯКІ ФОРМУЮТЬ ПРИХИЛЬНІСТЬ СПІВРОБІТНИКІВ

СЕКЦІЯ 7 СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ. ЮРИДИЧНА ПСИХОЛОГІЯ

Демчук Т.П.
МОДЕЛЬ СИСТЕМНОГО ОПИСУ ІМІДЖУ ПЕДАГОГА

Клочко А.О.
СУТНІСТЬ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ В УПРАВЛІНСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ

Макарова О.П., Червоний П.Д.
ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ ПОЛІЦЕЙСЬКИХ

Ніколаєв Л.О., Тунтуєва С.В.
РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ, ЯКІ НАДАЮТЬ СОЦІАЛЬНІ ПОСЛУГИ В ТЕРИТОРІАЛЬНІЙ ГРОМАДІ

Пономаренко Я.С.
БРЕХНЯ У СТРУКТУРІ ПСИХОЗАХИСНОЇ ПОВЕДІНКИ ПОЛІЦЕЙСЬКИХ В КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНОЇ ЗДІЙСНЕННОСТІ

Ситник С.І., Карамушка Т.В., Крайлюк А.І.
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОПІНГ-ПОВЕДІНКИ БЕЗРОБІТНИХ ОСІБ

НОВИЙ ВИД НАУКОВИХ ПОСЛУГ