СЕКЦІЯ 1 СОЦІАЛЬНІ СТРУКТУРИ ТА СОЦІАЛЬНІ ВІДНОСИНИ
Шапошникова І.В., Костючков С.К.
ТОТАЛІТАРНА ЛЮДИНА В УМОВАХ СУСПІЛЬНОГО РЕДУКЦІОНІЗМУ: СОЦІОЛОГІЧНА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ
СЕКЦІЯ 2 СПЕЦІАЛЬНІ ТА ГАЛУЗЕВІ СОЦІОЛОГІЇ
Глебова Н.І., Афанасьєва Л.В., Глинська Л.Ф.
СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ: СОЦІОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ
Maksymchuk O.V.
PECULIARITIES OF GENDER POLICY FORMATION IN THE CONDITIONS OF EUROPEAN INTEGRATION
Щерба О.І.
СПРИЙМАННЯ УКРАЇНЦЯМИ НАЦІОНАЛЬНОЇ АЙДЕНТИКИ, ЇЇ ПРЕДСТАВЛЕННЯ У ДИЗАЙНІ ТОВАРІВ ТА ВПЛИВ НА СПОЖИВЧІ УПОДОБАННЯ
СЕКЦІЯ 3 ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ. ІСТОРІЯ ПСИХОЛОГІЯ
Melnyk O.A.
FORMATION OF CONCEPTS OF PERSONALITY IN PSYCHOLOGY COURSES OF THE UNIVERSITY OF ST. VOLODYMYR
Перевязко Л.П.
СНОВИДІННЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН: САНОЦЕНТРИЧНИЙ ПІДХІД
СЕКЦІЯ 4 ВІКОВА ТА ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ
Драгола Л.В., Сіденко Ю.О.
ФАХОВА ПІДГОТОВКА ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА ЯК СКЛАДОВА ЙОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ
Мельничук І.В., Асєєва Ю.О., Степанова А.С.
АРТ-ТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ НЕГАТИВНОГО ПСИХОЕМОЦІЙНОГО СТАНУ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Партико Т.Б., Федевич А.О.
ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВІ ОСОБЛИВОСТІ УЧНІВ 8–10 КЛАСІВ З РІЗНИМ СТАВЛЕННЯМ ДО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Савицька О.В.
СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ДО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ЯК ПОКАЗНИК ЙОГО ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМФОРТНОСТІ
СЕКЦІЯ 5 ПСИХОЛОГІЯ ОСОБИСТОСТІ
Баришнікова В.В.
ПСИХОЕМОЦІЙНИЙ СТАН ВАГІТНИХ ТА ФОРМУВАННЯ МАТЕРИНСЬКОЇ ДОМІНАНТИ
Власенко О.О.
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПЕРЕДУМОВИ ВИНИКНЕННЯ ПРОФЕСІЙНО-МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Волинець Н.В.
ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ КОНСТРУЮВАННЯ ЖИТТЄВИХ ПЛАНІВ ОСОБИСТОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ
Волкова О.О.
КОНЦЕПЦІЯ ЕМПІРИЧНОГО ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТА КОПІНГ-ПОВЕДІНКА МОРЯКІВ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ ТА РИЗИКУ
Данілова О.С., Лещинська Д.А.
ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНИЙ ЕФЕКТ ВПЛИВУ САКРАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА НА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНОМУ ГЕНЕЗИСІ
Дем’яненко С.Д., Порядченко Л.А.
МОВОЛЕННЄВО-ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ ШОСТОГО РОКУ ЖИТТЯ (НА МАТЕРІАЛІ ЗАСВОЄННЯ ОПИСУ)
Жарікова С.Б., Богдан Н.М., Краснокутська Ю.В.
СПЕЦИФІКА САМОУПРАВЛІННЯ ОСОБИСТОСТІ У ФАХІВЦІВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ПРОФЕСІОГЕНЕЗУ
Клименко М.Р.
ОБРАЗ ТІЛА У ПСИХОДИНАМІЦІ НАРЦИСИЧНОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ
Ковиліна В.Г.
СУПРОВІД СІМ’Ї, ЯКА ВИХОВУЄ ДИТИНУ З ВІДХИЛЕННЯМИ У РОЗВИТКУ
Комар Т.В., Руденок А.І., Дідик Н.М.
ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ ГОТОВОСТІ СТУДЕНТІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА
Меленчук Н.І., Зозуля Л.В.
ПСИХОЛОГІЧНЕ БЛАГОПОЛУЧЧЯ ОСІБ З РІЗНИМ РІВНЕМ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ
Предко В.В.
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПОСТКОВІДНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ: ВІДНОВЛЕННЯ ЖИТТЄСТІЙКОСТІ
Пріб Г.А., Бегеза Л.Є., Раєвська Я.М.
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА АДАПТАЦІЯ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ/ВЕТЕРАНІВ: ПРОБЛЕМАТИКА ВИВЧЕННЯ
Тихоненко Ю.О.
ВПЛИВ ІНТЕРНЕТУ НА ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ ОРІЄНТАЦІЙ ПІДЛІТКІВ
Шевченко О.М., Владимирова В.І.
ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОКАЗНИКІВ РЕФЛЕКСІЇ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ ІЗ РІЗНИМ РІВНЕМ СХИЛЬНОСТІ ДО СПІЛКУВАННЯ
СЕКЦІЯ 6 ПСИХОЛОГІЯ ПРАЦІ
Куций О.А.
ПСИХОЛОГІЧНА СКЛАДОВА ПОНЯТТЯ «ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА»: КРИТИЧНО-АНАЛІТИЧНИЙ ПОГЛЯД ТА ПРОПОЗИЦІЇ
Трофімов А.Ю., Васильчук Т.О.
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ, ЯКІ ФОРМУЮТЬ ПРИХИЛЬНІСТЬ СПІВРОБІТНИКІВ
СЕКЦІЯ 7 СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ. ЮРИДИЧНА ПСИХОЛОГІЯ
Демчук Т.П.
МОДЕЛЬ СИСТЕМНОГО ОПИСУ ІМІДЖУ ПЕДАГОГА
Клочко А.О.
СУТНІСТЬ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ В УПРАВЛІНСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ
Макарова О.П., Червоний П.Д.
ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ ПОЛІЦЕЙСЬКИХ
Ніколаєв Л.О., Тунтуєва С.В.
РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ, ЯКІ НАДАЮТЬ СОЦІАЛЬНІ ПОСЛУГИ В ТЕРИТОРІАЛЬНІЙ ГРОМАДІ
Пономаренко Я.С.
БРЕХНЯ У СТРУКТУРІ ПСИХОЗАХИСНОЇ ПОВЕДІНКИ ПОЛІЦЕЙСЬКИХ В КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНОЇ ЗДІЙСНЕННОСТІ
Ситник С.І., Карамушка Т.В., Крайлюк А.І.
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОПІНГ-ПОВЕДІНКИ БЕЗРОБІТНИХ ОСІБ