СЕКЦІЯ 1 СОЦІАЛЬНІ СТРУКТУРИ ТА СОЦІАЛЬНІ ВІДНОСИНИ
Демченко І.І., Лазарева А.О., Кальниш Ю.Г.
ОСОБЛИВОСТІ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ТА СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
СЕКЦІЯ 2 ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ. ІСТОРІЯ ПСИХОЛОГІЇ
Зінченко О.В.
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПОШИРЕННЯ ЧУТОК В УМОВАХ ВІЙНИ
Матохнюк Л.О., Гальчевська Н.А.
РЕФЛЕКСІЯ ЯК СИСТЕМОУТВОРЮВАЛЬНИЙ МЕХАНІЗМ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГА
Нестеренко П.О.
МЕТОДОЛОГІЯ ІСТОРИКО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ІДЕЙ М. ГРОТА (1852-1899)
СЕКЦІЯ 3 ВІКОВА ТА ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ
Паркулаб О.Г., Герич Я.М.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСОБИ РОЗШИРЕННЯ ЕМОЦІЙНОГО ДОСВІДУ ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
Проскурка Н.М., Демченко Н.І.
ОПТИМІЗМ ТА АДАПТИВНІ ЗДІБНОСТІ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ
Шайда Н.П., Шайда О.Г., Мухіна В.В.
ДІАГНОСТИКА ОСОБЛИВОСТЕЙ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
СЕКЦІЯ 4 ПСИХОЛОГІЯ ОСОБИСТОСТІ
Володарська Н.Д.
РОЛЬ ЦІННОСТЕЙ ПСИХОЛОГІЧНИХ ЗАХИСТІВ У СПРИЯННІ ПОЗИТИВНОМУ ПСИХІЧНОМУ ЗДОРОВ’Ю ОСОБИСТОСТІ
Головська І.Г., Почепцова Д.О.
ДОСЛІДЖЕННЯ ТА КОРЕКЦІЯ ВПЛИВУ ЕКСТРЕМАЛЬНИХ УМОВ НА ЕМОЦІЙНУ СФЕРУ ОСОБИСТОСТІ
Кириченко А.В.
МОДЕЛЬ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦЯ ДЕСАНТНО-ШТУРМОВИХ ВІЙСЬК ДО ДІЯЛЬНОСТІ В БОЙОВИХ УМОВАХ
Кондратюк Ж.В.
ПРОБЛЕМА ГЕНЕЗИ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ФАХІВЦІВ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ
Кононова М.М.
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА РЕАДАПТАЦІЯ ДОРОСЛИХ ПОСТНАРКОЗАЛЕЖНИХ ЯК СКЛАДОВА ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ
Корнієнко І.О.
ПСИХОГІГІЄНА ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ЗБЕРЕЖЕННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я УЧНІВ
Кузьо О.Б., Христук О.Л., Супрун О.О.
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ СТРАХУ ВАКЦИНАЦІЇ COVID-19
Кухар І.Ю., Проскурня А.С.
ПАТОПСИХОЛОГІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ОСІБ, ЯКІ ПЕРЕНЕСЛИ КОРОНАВІРУСНУ ІНФЕКЦІЮ COVID-19
Мельник (Волошина) К.В.
ОСОБИСТІСНИЙ ВИМІР СПРИЙНЯТТЯ ЗВУКІВ: ПСИХОАКУСТИЧНИЙ КОНТЕКСТ
Міляєва В.Р., Свищ Н.М.
ДО ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПЕРШОГО РОКУ НАВЧАННЯ ДО УМОВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ (НА ПРИКЛАДІ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ)
Міщенко-Дрючило В.М.
ПОКЛИКАННЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН: СТРУКТУРНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Рибальченко О.М.
ПОРУШЕННЯ МОТИВАЦІЇ – ПСИХОЛОГІЧНА ЗАГРОЗА БЕЗПЕЦІ ОСОБИСТОСТІ
Рудоманенко Ю.В.
СПІВВІДНОШЕННЯ ПОКАЗНИКІВ НАСЛІДКІВ ТА ПРОЯВІВ ПРОКРАСТИНАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ
Хміляр О.Ф., Апальков В.В.
ПСИХОЛОГІЯ ЖИТТЯ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦЯ ПІСЛЯ ПОЛОНУ
СЕКЦІЯ 5 ПСИХОЛОГІЯ ПРАЦІ
Алєксєєва А.В.
ФЕНОМЕН ПРОФЕСІЙНОЇ УСПІШНОСТІ ОСОБИСТОСТІ: ПСИХОЛОГІЧНИЙ ВИМІР
Коренєва Ю.П., Чугуєва І.Є., Ляшко А.В.
ПРЕКАРНІСТЬ ЯК ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА І ЯВИЩЕ У ПРОФЕСІЙНІЙ СФЕРІ СУСПІЛЬСТВА
Куций О.А.
СУТЬ ТА ФАКТОРИ ГУМАНІТАРНОЇ ЧАСТИНИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЯК СЕРЕДНЬОЇ СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ГРУПИ (РАЦІОНАЛЬНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ)
СЕКЦІЯ 6 СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ. ЮРИДИЧНА ПСИХОЛОГІЯ
Миколюк С.М.
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА ДІТЯМ ІЗ ПРИЙОМНИХ СІМЕЙ В УМОВАХ ВІЙНИ
Скловський І.З., Грекова О.К., Ільницька Л.А.
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ
Уманець А.О.
ПАНІКА ЯК НЕГАТИВНИЙ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН В УМОВАХ ВІЙНИ
Хомин С.А., Широка А.О., Завада Т.Ю., Пелех І.В.
ІРРАЦІОНАЛЬНІ ПЕРЕКОНАННЯ, ВІРА У ТЕОРІЇ ЗМОВИ ТА СТРАХ ВАКЦИНАЦІЇ: ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ ОСІБ, ЯКІ ВІДМОВЛЯЮТЬСЯ ВАКЦИНУВАТИСЯ ПРОТИ COVID-19
Яковенко С.І., Пономарьова В.К., Трофімова Д.О.
ПРОЯВИ ФЕНОМЕНУ ВИВЧЕНОЇ БЕЗПОРАДНОСТІ У УЧАСНИКІВ ТРЕНІНГІВ З НЕЙРО-ЛІНГВІСТИЧНОГО ПРОГРАМУВАННЯ
СЕКЦІЯ 7 ПСИХОФІЗІОЛОГІЯ ТА МЕДИЧНА ПСИХОЛОГІЯ
Мілютіна К.Л., Мамай Ю.В.
НЕЙРОПСИХОЛОГІЧНІ ЗМІНИ В ОСІБ, ЯКІ ПЕРЕХВОРІЛИ НА COVID-19