Випуск 44 / 2022

Титул

Зміст

СЕКЦІЯ 1 СОЦІАЛЬНІ СТРУКТУРИ ТА СОЦІАЛЬНІ ВІДНОСИНИ

Бойко Д.М.
ГРУПИ РИЗИКУ НА ПРОДОВОЛЬЧИХ РИНКАХ ХАРКОВА: МІЖ ЗВИЧКАМИ ТА COVID-19

Пиголенко І.В., Кукса К.М.
СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ НАСЛІДКИ РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКОГО ВІЙСЬКОВОГО КОНФЛІКТУ

Солодько С.Ю., Євтухов Д.В.
ЕКСКЛЮЗИВНА МОРАЛЬНІСТЬ ПРОТИ КОНСЕРВАТИВНО-ЛІБЕРАЛЬНОЇ СИСТЕМИ ЦІННОСТЕЙ: ПІДХІД ДО СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ТА АНАЛІЗУ ІНДИВІДУАЛЬНИХ І СОЦІЕТАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ, ПОВ’ЯЗАНИХ ІЗ ЦІННІСТЮ ЗНАННЯ

СЕКЦІЯ 2 СПЕЦІАЛЬНІ ТА ГАЛУЗЕВІ СОЦІОЛОГІЇ

Шевчук О.В., Дєточка О.Д.
ПРИКЛАДНІ ВІЙСЬКОВО-СОЦІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ

СЕКЦІЯ 3 ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ. ІСТОРІЯ ПСИХОЛОГІЇ

Мілютіна К.Л., Гудир Д.В.
ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ НАРАТИВНОЇ ТЕРАПІЇ З МЕТОЮ ПІДВИЩЕННЯ РЕЗІЛЬЄНТНОСТІ МОЛОДІ

Черножук Ю.Г.
КОГНІТИВНО-СТИЛЬОВІ ОСОБЛИВОСТІ ЖІНОК ТА ЧОЛОВІКІВ

Чумаков В.О.
ЗДОРОВ’Я ЯК ОБ’ЄКТ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ

СЕКЦІЯ 4 ВІКОВА ТА ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ

Амплєєва О.М., Пасат Я.С.
ДОСЛІДЖЕННЯ ФЕНОМЕНУ ТРИВОЖНОСТІ СЕРЕД СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ

Ватан Ю.П.
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ З РІЗНИМ РІВНЕМ МЕТАКОГНІТИВНОЇ АКТИВНОСТІ

Візнюк І.М.
ЕКОЛОГО-ПСИХОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ІГРОВОГО ПРОСТОРУ ДІТЕЙ У ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ

Демченко Н.І., Проскурка Н.М.
ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ПСИХОЛОГА

Дем’яненко С.Д., Порядченко Л.А.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ОПИСУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Кобрусєва Є.А.
ПРОБЛЕМА АДАПТАЦІЇ ДО ТРАНСФОРМАЦІЇ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ВІЙНИ

Колбасова Х.В.
ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ПРОСТОРІ

Мельничук С.Л.
ПРОБЛЕМА АДАПТАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ

Нерубасська А.О., Турлевська Д.І.
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ІЗ РОЗЛАДОМ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ

Павленко М.С.
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФІЛАКТИЧНОЇ РОБОТИ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ З МЕТОЮ ПОПЕРЕДЖЕННЯ МОБІНГУ ТА ІНШИХ ВИДІВ ЦЬКУВАННЯ

Руденок А.І., Дуднік К.І.
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ДІТЕЙ ДО ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ ІГОР В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ

Савченко О.В., Сукач С.А., Тімакова А.В.
МЕТОДИКА «ОСОБИСТІСНІ РЕСУРСИ»: ВАЛІДІЗАЦІЯ ТА СТАНДАРТИЗАЦІЯ НА ВИБІРЦІ ОСІБ ЮНАЦЬКОГО ВІКУ

Чухрій І.В.
ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА ДІТЯМ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ, ЯКІ ЗАЗНАЛИ ТРАВМАТИЧНОГО ВПЛИВУ

Щербакова О.О.
ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК САМООЦІНКИ ТА ТРИВОЖНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Якимчук Г.В.
ЛОГОПЕДИЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ МОВЛЕННЄВИМИ ПОТРЕБАМИ В ПЕРІОД ВОЄННОГО СТАНУ: ДИСТАНЦІЙНИЙ ФОРМАТ

СЕКЦІЯ 5 ПСИХОЛОГІЯ ОСОБИСТОСТІ

Астремська І.В., Зелінська Г.Л.
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПОДРУЖНІХ СТОСУНКІВ МОЛОДОЇ СІМ’Ї

Астремська І.В., Кміт А.Ю.
ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОСТОСУНКІВ СИБЛІНГІВ

Бідюк І.А., Проніна В.А.
ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ З ПАНІЧНИМИ АТАКАМИ

Васильченко-Деружко К.А.
ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ ЯК КОМПЛЕКСНИЙ ІНДИКАТОР БЛАГОПОЛУЧЧЯ

Добриніна І.В.
ДОСЛІДЖЕННЯ ОБРАЗУ МАЙБУТНЬОГО: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ

Казанжи М.Й., Вдовіченко О.В.
САМООЦІНЮВАННЯ ТА ЕКСПЕРТНЕ ОЦІНЮВАННЯ ЯК ДОСТОВІРНІ ДІАГНОСТИЧНІ ПРОЦЕДУРИ У ВИЗНАЧЕННІ СХИЛЬНОСТІ ДО РИЗИКУ

Кізь О.Б., Кікінежді О.М., Василькевич Я.З.
ЛЮДИНОЦЕНТРИЗМ І ГУМАНІЗМ У СВІТОГЛЯДНО-ФІЛОСОФСЬКІЙ СПАДЩИНІ ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ

Коренєва Ю.П., Ляшко А.В.
ГЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ УЯВЛЕНЬ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ ПРО СЕКСУАЛЬНІСТЬ

Левченко Є.М.
КОМУНІКАЦІЯ ТА КОНФЛІКТИ МІЖ МОЛОДИМИ ПОДРУЖНІМИ ПАРАМИ

Логвінова Д.В., Логвінов О.В., Кортяк О.А.
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ КОПІНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПОДОЛАННЯ КРИЗОВОЇ СИТУАЦІЇ В УЧИТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Максимова Н.Ю., Красілова Ю.М.
ТЕРАПЕВТИЧНИЙ ПРОСТІР ЯК ТЕХНОЛОГІЯ СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ОСІБ З АДИКТИВНОЮ ПОВЕДІНКОЮ

Миропольцева Н.І., Довгань О.В.
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕЗИСТЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ДО СТРЕСУ

Миропольцева Н.І., Фисун Н.Г.
ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТІСНОЇ НЕЗРІЛОСТІ В ПЕРІОД ДОРОСЛОГО ВІКУ

Молотокас А.А., Діденко С.В.
ВПЛИВ ПСИХОТРАВМУЮЧИХ ПОДІЙ НА ВИНИКНЕННЯ ДЕПРЕСІЇ

Потапчук Є.М., Пилявець Н.І.
САМОЗБЕРЕЖУВАЛЬНА ПОВЕДІНКА ОСОБИСТОСТІ ЯК ПСИХОЛОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН

Радзівіл К.П.
ДО ПИТАННЯ ПОСТТРАВМАТИЧНОГО ЗРОСТАННЯ СУБ’ЄКТА В УМОВАХ ТРИВАЛИХ СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНИХ ПОТРЯСІНЬ

СЕКЦІЯ 6 СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ. ЮРИДИЧНА ПСИХОЛОГІЯ

Волянюк Н.Ю., Ложкін Г.В., Фомич М.В.
ІНТЕРЕС ЯК СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН

Габа І.М.
ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР ОСОБИСТОСТІ

Зарічанський О.А.
МОРАЛЬНЕ ВІДЧУЖЕННЯ КОРУПЦІЇ: ВІКОВИЙ ВИМІР

Макарова О.П., Червоний П.Д.
ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ ПОЛІЦЕЙСЬКОГО НА ЕТАПІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ

Процик Л.С.
ДОСВІД ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПСИХОПРОФІЛАКТИЧНОЇ РОБОТИ У ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНАХ

Симоненко О.А.
ПРОГРАМА ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ, ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ В ПРОЦЕСІ ВПРОВАДЖЕННЯ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ВЛАДИ В УКРАЇНІ

Ташматов В.А., Третьякова Т.М., Вільгемська С.Ю.
ПСИХОЛОГІЧНІ БАР’ЄРИ У ПРОФЕСІЙНОМУ СПІЛКУВАННІ СЛІДЧОГО ТА СВІДКА

СЕКЦІЯ 7 ПСИХОФІЗІОЛОГІЯ ТА МЕДИЧНА ПСИХОЛОГІЯ

Вакуленко Ю.В.
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ПТСР У ОСІБ ІЗ РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА

Лисенкова І.П., Горьковська І.Ю.
ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНІК МАЙНДФУЛНЕС ДЛЯ ЗНИЖЕННЯ СИМПТОМІВ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ У НЕФОРМАЛЬНИХ ОПІКУНІВ ОНКОПАЦІЄНТІВ

СЕКЦІЯ 8 АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ

Комірча Я.П., Кудерміна О.І.
ҐЕНДЕРНА КУЛЬТУРА ЯК СКЛАДОВА СЛУЖБОВИХ ВІДНОСИН ПОЛІЦЕЙСЬКИХ

НОВИЙ ВИД НАУКОВИХ ПОСЛУГ