СЕКЦІЯ 1 СОЦІАЛЬНІ СТРУКТУРИ ТА СОЦІАЛЬНІ ВІДНОСИНИ
Максименко А.О.
ТРАНСФОРМАЦІЯ ФУНКЦІЙ КОРДОНУ ПІД ЧАС КРИЗ: ПРИКЛАД УКРАЇНИ
Нікон Н.О., Варга Н.І., Гвоздецька Б.Г.
РІВЕНЬ ІДЕНТИФІКАЦІЇ БОЛГАРСЬКОЇ МЕНШИНИ НА ПІВДНІ УКРАЇНИ
СЕКЦІЯ 2 СПЕЦІАЛЬНІ ТА ГАЛУЗЕВІ СОЦІОЛОГІЇ
Бєлєнок О.А., Мацко-Демиденко І.В.
СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ОРІЄНТАЦІЇ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ: СТАН, ДИНАМІКА, МІЖПОКОЛІНСЬКІ ВІДМІННОСТІ (ЗА ДАНИМИ WVS)
Солодько С.Ю.
НОВІ МЕДІА ТА ЗМІНИ В УКРАЇНСЬКІЙ ЖУРНАЛІСТИЦІ
Фесенко А.М., Чорна В.О., Бондарець Б.Б.
ПРИКЛАДНІ МЕДІАТИЗОВАНІ КОМУНІКАЦІЇ: СПРОБА КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЇ
Широкова М.С.
СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ПРОЯВИ СЕРВІСИЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ
СЕКЦІЯ 3 ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ. ІСТОРІЯ ПСИХОЛОГІЯ
Завгородня О.В.
ІНФОРМАЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ВПЛИВ НА ГРОМАДЯН ПІД ЧАС ЗАГРОЗЛИВИХ ПОДІЙ
Мустафаев М.Г.
РАЗЛИЧНЫЕ ПОДХОДЫ К ИЗУЧЕНИЮ ЦЕННОСТЕЙ В ПСИХОЛОГИИ
Научитель О.Д., Бідюк І.А., Півень М.А.
ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙНЯТТЯ МЕРЕЖІ-ІНТЕРНЕТ ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ
СЕКЦІЯ 4 ВІКОВА ТА ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ
Вовченко О.А.
ДЕВІАНТНА ТА ДЕЛІНКВЕНТНА ПОВЕДІНКА ПІДЛІТКІВ З ООП В УМОВАХ ВОЄННИХ ДІЙ: ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ
Гузенко В.А., Джежик О.В.
МЕТОДИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ»
Заіка В.М.
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ АГРЕСИВНИХ ТЕНДЕНЦІЙ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ
Кравець Ю.О.
СТРУКТУРА ФЕНОМЕНАЛЬНОГО ПОЛЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПІДЛІТКІВ З ПОРУШЕННЯМ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
Мамедова П.И.
ПУТИ РАЗВИТИЯ ТЕОРЕТИЧЕСКОГО МЫШЛЕНИЯ У МЛАДШИХ ШКОЛЬНИКОВ
Хомчук О.П.
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЖИТТЄСТІЙКОСТІ ПІДЛІТКІВ
СЕКЦІЯ 5 ПСИХОЛОГІЯ ОСОБИСТОСТІ
Аллахвердиев Р.Ф.
ИССЛЕДОВАНИЕ ЭФФЕКТИВНОСТИ УПРАВЛЕНИЯ ТРЕВОГОЙ И СТРЕССОМ ПОСРЕДСТВОМ КОГНИТИВНО-ПОВЕДЕНЧЕСКОЙ ГРУППОВОЙ ТЕРАПИИ У ЛИЦ, УПОТРЕБЛЯЮЩИХ ПСИХОАКТИВНЫЕ ВЕЩЕСТВА И ЛЕЧАЩИХСЯ МЕТОДОНОМ
Асєєва Ю.О., Кузнецова А.В., Грачковська В.В.
ПРОБЛЕМА СУЇЦИДАЛЬНОСТІ СЕРЕД МОЛОДОГО ПОКОЛІННЯ УКРАЇНЦІВ
Барабащук Г.В., Душкевич М.М.
ОСОБЛИВОСТІ КОНФІГУРАЦІЇ ОСОБИСТІСНИХ МЕЖ У СТУДЕНТІВ РІЗНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Бардин Н.М., Пряхіна Н.О., Пташник-Середюк О.І.
«ТОЛЕРАНТНОСТІ ДО НЕВИЗНАЧЕНОСТІ» ЯК РЕСУРС ПСИХОЛОГІЧНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ ПОЛІЦЕЙСЬКИХ В УМОВАХ КОРОНАВІРУСНОЇ ХВОРОБИ (COVID-19)
Білозерська С.І., Мащак С.О.
ОСОБИСТІСНІ ЯКОСТІ ВИКЛАДАЧА ЯК ПЕРЕДУМОВА ПРОФЕСІЙНОЇ УСПІШНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
Бліхар В.С.
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ХАРИЗМАТИЧНОЇ ОСОБИСТОСТІ ПРАЦІВНИКА НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ
Власенко І.А., Кутішенко В.П.
КОНСТРУКТИВНА ПОВЕДІНКА ЛЮДИНИ В КОНФЛІКТІ: ПОГЛЯД ФАХІВЦІВ
Володарська Н.Д.
РОЛЬ НЕЙРОГРАФІКИ В ОПРЕДМЕЧУВАННІ ПОЧУТТІВ ОСОБИСТОСТІ ДЛЯ ВІДНОВЛЕННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я
Волошок О.В.
ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЗМІСТ ТА ОСОБИСТІСНІ ЧИННИКИ ТРИВОЖНИХ ПЕРЕЖИВАНЬ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
Гриник І.Я.
ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ САМОАКТУАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ У ПОДРУЖНІХ СТОСУНКАХ
Ічанська О.М., Лич О.М., Гірчук О.В.
МОТИВАЦІЯ ДОСЯГНЕННЯ ЯК ПРЕДИКТОР ПРОКРАСТИНАЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ
Каневський В.І.
ФАКТОРИ МОДЕЛІ САМОРОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ
Коструба Н.С., Ляшко Л.М.
ЦІННІСНО-СМИСЛОВІ ОСНОВИ ЗАДОВОЛЕНОСТІ ЖИТТЯМ У СТУДЕНТІВ
Кузнєцова О.В.
СМИСЛОВІ МАРКЕРИ ОСОБИСТІСНОЇ АДАПТИВНОСТІ
Лисун В.І.
ІНТРОСПЕКЦІЯ ЯК МЕТОД ВИВЧЕННЯ ПСИХОЕМОЦІЙНИХ СТАНІВ ОСОБИСТОСТІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ КОНЦЕПТ
Матвієнко Л.І., Пилипенко О.О., Шокота В.В.
ОСОБЛИВОСТІ ПОЧУТТЯ ГУМОРУ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ В УМОВАХ СТРЕСУ
Мельничук С.Л.
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВИРІШЕННЯ ВНУТРІШНЬООСОБИСТІСНИХ КОНФЛІКТІВ У СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ
Опанасенко Л.А., Дрозд О.В.
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ СІМЕЙНИХ ТРАДИЦІЙ НА ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ
Рукштель Ю.С.
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФАБІНГУ В ПІДЛІТКОВОМУ ТА ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. ІСТОРИЧНИЙ АНАЛІЗ ДЕФІНІЦІЙ
Салманова С.Ф.
НАПРАВЛЕНИЯ ИССЛЕДОВАНИЯ ПРОЦЕССА АДАПТАЦИИ БЕЖЕНЦЕВ
Соколова Г.Б., Форостян О.І.
ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ МЕТОДАМИ АРТ-ТЕРАПІЇ
Спринська З.В.
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АГРЕСІЇ ТА ОСОБИСТІСНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ, ЩО З НЕЮ ПОВ’ЯЗАНІ У ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ УСТАНОВ
Чистовська Ю.Ю., Стеценко М.Г.
ОСОБЛИВОСТІ ТРИВОЖНИХ ПРОЯВІВ В ОСІБ З НАВЧЕНОЮ БЕЗПОРАДНІСТЮ
Шевченко О.М.
ОСОБЛИВОСТІ ОСОБИСТІСНИХ ПРОФЕСІЙНО-ЗНАЧУЩИХ ЯКОСТЕЙ ПСИХОЛОГІВ-КОНСУЛЬТАНТІВ
Шулдик Г.О., Шулдик А.В.
ДІАГНОСТИКА ТА КОРЕКЦІЯ ОСОБИСТІСНИХ ПРОБЛЕМ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ МЕТОДОМ ПСИХОДРАМИ
СЕКЦІЯ 6 ПСИХОЛОГІЯ ПРАЦІ
Капацина А.О.
КОМПЛЕКСНЕ ОЦІНЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МЕНЕДЖЕРІВ ПО РОБОТІ З КЛІЄНТАМИ
СЕКЦІЯ 7 СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ. ЮРИДИЧНА ПСИХОЛОГІЯ
Волянюк Н.Ю., Ложкін Г.В., Фомич М.В.
КОМАНДНА ЗГУРТОВАНІСТЬ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН
Луценко Ю.А.
ВІДНОВНІ ПРОГРАМИ ЯК КОМПОНЕНТИ ВПРОВАДЖЕННЯ СТАНДАРТІВ ДИНАМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ В КОНТЕКСТІ РОБОТИ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
Mysyk V.M.
PSYCHOLOGICAL PORTRAIT OF A TEENAGER-FAN OF K-POP CULTURE IN THE CONDITIONS OF EVENT INDUSTRY DEVELOPMENT
Нагорна Н.С., Максьом К.В.
СОЦІАЛЬНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО ЯК ДЕТЕРМІНАНТА РЕІНТЕГРАЦІЇ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ, ВЕТЕРАНІВ АТО/ООС ТА ЧЛЕНІВ ЇХ СІМЕЙ
Ніколаєв Л.О., Чижма Д.М., Шамардак Ю.А.
РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСІБ СТАРШОГО ЮНАЦЬКОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ТРЕНІНГУ
Пономаренко Я.С.
ПСИХОЛОГІЧНА СТРУКТУРА ОСОБИСТОСТІ ПОЛІЦЕЙСЬКИХ В КОНТЕКСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ЗДІЙСНЕННОСТІ
Степура Є.В.
ІРРАЦІОНАЛЬНІСТЬ ТА ТОТАЛІТАРНА СОЦІАЛЬНА СИСТЕМА