СЕКЦІЯ 6 ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ. ІСТОРІЯ ПСИХОЛОГІЇ
Великодная М.С., Эделева Е.И.
ПРОБЛЕМАТИКА ПОДРОСТКОВОСТИ В ПСИХОАНАЛИЗЕ: ТЕОРИЯ, ТЕХНИКА И ЭТИКА ПРАКТИЧЕСКОЙ РАБОТЫ
Виноградова В.Є.
ФОРМУВАННЯ НАУКОВОЇ ТВОРЧОСТІ І.І. МЕЧНИКОВА В ЮНАЦЬКІ РОКИ
Мельник О.А.
ТЕНДЕНЦІЇ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ ЛЮДИНИ ТА ЙОГО ПРЕДСТАВЛЕНІСТЬ У ПСИХІЧНИХ ЯВИЩАХ У ТРАДИЦІЯХ ФІЛОСОФСЬКОЇ ПСИХОЛОГІЇ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ
Пушко Є.І.
РОЛЬ УЯВИ В КОГНІТИВНО-ПОВЕДІНКОВІЙ ПСИХОТЕРАПІЇ
Степаненко Л.В.
ЕМОЦІЙНА РІВНОВАГА ЯК РЕСУРС КОПІНГ-ЗАХИСНИХ МЕХАНІЗМІВ ПСИХОЛОГІВ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
Терлецька Ю.М.
ПСИХОМОТОРИКА І ПСИХОМОТОРНА ДЕПРИВАЦІЯ ЛЮДИНИ У ПЛОЩИНАХ МАТЕРІАЛІСТИЧНОЇ ТА НОВІТНЬОЇ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ КОНЦЕПЦІЇ ПСИХІКИ І ПСИХІЧНОГО
Яблонський А.І.
ПСИХОЛОГІЧНА ЕКСПЕРТИЗА: РОЗУМІННЯ СУТНОСТІ ТА СПІВВІДНОШЕННЯ МЕЖОВИХ КАТЕГОРІЙ
СЕКЦІЯ 7 ПСИХОЛОГІЯ ОСОБИСТОСТІ
Артюхіна Н.В., Сімовоник А.І.
ВПЛИВ САМОУСВІДОМЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ ЯК СУБ’ЄКТІВ ВЛАСНОЇ ЖИТТЄТВОРЧОСТІ НА МІЖОСОБИСТІСНІ СТОСУНКИ ТА ЕМОЦІЙНЕ ВИГОРАННЯ
Бабатіна С.І., Юзюк В.В.
ЕМПІРИЧНИЙ АНАЛІЗ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ЧАСОВИХ ДЕЦЕНТРАЦІЙ ІЗ ЗАХИСНИМИ МЕХАНІЗМАМИ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Bykova S.V.
FEATURES OF THE CONNECTION BETWEEN EMOTIONAL INTELLIGENCE AND SUCCESS MOTIVATION
Бунас А.А.
ПРОГНОСТИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ В РЕАЛІЗАЦІЇ РИЗИКОВАНОЇ АКТИВНОСТІ
Васильєва Г.В.
НАРЦИСТИЧНА ОСОБИСТІСТЬ У СУЧАСНОМУ ВИМІРІ
Васюк К.М.
ГЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ УЯВЛЕНЬ ПРО КОХАННЯ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ
Вовченко О.А.
СОЦИАЛЬНОЕ ОКРУЖЕНИЕ КАК ФАКТОР ВЛИЯНИЯ НА ФОРМИРОВАНИЕ ЭМОЦИОНАЛЬНО-ВОЛЕВОЙ САМОРЕГУЛЯЦИИ ПОДРОСТКОВ С НАРУШЕНИЯМИ ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ
Волошина К.В.
ЯК СКЛАДАТИ ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ ВІДОМОЇ ОСОБИСТОСТІ? РЕКОМЕНДАЦІЇ СОЦІОЛОГАМ КУЛЬТУРИ НА ПРИКЛАДІ ЛУЧАНО ПАВАРОТТІ
Гудімова А.Х.
СПЕЦИФІКА ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА ПСИХОЛОГІЧНЕ БЛАГОПОЛУЧЧЯ ПІДЛІТКІВ
Гулевська Н.В., Кубриченко Т.В.
СПЕЦИФІКА ЗВ’ЯЗКУ ПЕРЕЖИВАННЯ САМОТНОСТІ Й ЗАДОВОЛЕНОСТІ ЖИТТЯМ ОСІБ ЮНАЦЬКОГО ВІКУ
Депутатов В.О.
МЕХАНІЗМИ ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗАХИСТУ Й КОПІНГ-СТРАТЕГІЇ ПІДЛІТКІВ ЗІ СКОЛІОЗОМ: ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ
Дрозд Л.В.
КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНІ ЗАНЯТТЯ З ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВОГО ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ В ПІДЛІТКІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
Дяченко В.А., Мунасипова-Мотяш І.А., Дубініна Д.Е.
ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ПЕРФЕКЦІОНІЗМУ ІЗ ЗАДОВОЛЕНІСТЮ ЖИТТЯМ І ПСИХОЛОГІЧНИМ БЛАГОПОЛУЧЧЯМ В ОСІБ ЮНАЦЬКОГО ВІКУ
Запека Я.Г., Кузнєцова О.О.
ОСОБЛИВОСТІ ЦІННІСНИХ ПРОФІЛІВ СТУДЕНТІВ З РІЗНИМИ МОТИВАЦІЙНИМИ УСТАНОВКАМИ
Іванцев Л.І., Іванцев Н.І.
ПРОФІЛАКТИКА ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ ЯК СПОСІБ ЗБЕРЕЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
Кабанцева А.В., Панченко О.А., Цапро Н.П.
ІНТЕГРАЛЬНА ДІАГНОСТИКА ЕМОЦІЙНИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ
Кальба Я.Є.
ОСОБЛИВОСТІ ҐЕНДЕРНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ (СУБ’ЄКТНО-ВЧИНКОВИЙ ВИМІР)
Каневський В.І.
ЦІЛЬОВА СПРЯМОВАНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ: МОЖЛИВОСТІ КОРЕКЦІЇ
Костіна Т.О.
МОЖЛИВОСТІ ЮНАЦЬКОГО ВІКУ ДЛЯ ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ ҐЕНДЕРНИХ СТЕРЕОТИПІВ
Кравцова О.К.
ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІЙ ПОДОЛАННЯ СТРЕСОВИХ СИТУАЦІЙ У ПІДЛІТКІВ, ЯКІ ПЕРЕБУВАЮТЬ У ЗОНІ ВІЙСЬКОВОГО КОНФЛІКТУ
Крива Н.Л.
ДОВІРА ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО БАТЬКІВ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОТИДІЇ КІБЕРБУЛІНГУ
Лопуга Г.В., Михайленко Ю.М.
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ПСИХОДІАГНОСТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ СТУДЕНТІВ
Михальченко Н.В.
СУТНІСТЬ КОГНІТИВНОГО КОМПОНЕНТА ПАТРІОТИЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ ОСОБИСТОСТІ
Михальчук Ю.О.
ПЕРЕЖИВАННЯ ЧАСУ МАМАМИ, ЩО ВИХОВУЮТЬ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
Музичко Л.Т., Сайко Х.Я.
ТЕАТР РЕАБІЛІІТАЦІЇ ЯК ФАКТОР ВПЛИВУ НА ОСОБИСТІСНЕ ЗРОСТАННЯ МОЛОДІ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Назаревич В.В.
МОНІТОРИНГ ПЕРЕДУМОВ ОСТРАКІЗМУ В НАВЧАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Постоян Т.Г.
АСИСТИВНI ТЕХНОЛОГІЇ У КОНТЕКСТІ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
Свідовська В.А.
ПОШИРЕННЯ НАРКОТИЗМУ СЕРЕД ЗАСУДЖЕНИХ ДО ПОЗБАВЛЕННЯ ВОЛІ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Сорока О.М.
ПРИЧИНИ ТА ОСОБЛИВОСТІ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ФАХІВЦЯ МОРСЬКОГО ТРАНСПОРТУ В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ СИТУАЦІЯХ
Стеценко А.І.
РОЗВИТОК ТОЛЕРАНТНОСТІ ДО ОСОБИСТІСНОЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ФРУСТРАЦІЇ У МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ
Хавула Р.М.
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ГОТОВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ПРИЙНЯТТЯ СТРАТЕГІЧНИХ ЖИТТЄВИХ РІШЕНЬ
Циганчук Т.В., Пузир М.М.
ПРИЧИНИ ЗАЗДРОЩІВ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ
Шпортун О.М., Матохнюк Л.О.
СУГЕСТИВНІ ПСИХОТЕХНІКИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПСИХОЛОГА
Якимчук Б.А.
РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ СУЧАСНОГО СТУДЕНТА З ПОЗИЦІЙ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ВНЗ
СЕКЦІЯ 8 ПСИХОЛОГІЯ ПРАЦІ
Думбрава О.П.
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВІВ ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ ОФІЦЕРІВ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ
Ортікова Н.В.
ЧИННИКИ КАР’ЄРНОГО ЗРОСТАННЯ ФАХІВЦІВ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ПСИХОДІАГНОСТИЧНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ ЇХ ДОСЛІДЖЕННЯ
Удод М.О.
ЗАДОВОЛЕНІСТЬ РОБОТОЮ ЯК СУБ’ЄКТИВНИЙ КРИТЕРІЙ ПРОФЕСІЙНОЇ ПРИДАТНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ
Шемчук О.М.
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ У МАЙБУТНІХ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ – ЖІНОК-ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАСОБАМИ ПРОФЕСІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ТРЕНІНГУ