СЕКЦІЯ 1 МЕТОДОЛОГІЯ ТА МЕТОДИ СОЦІОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
Кравцов Ю.С., Чернікова Н.С., Ювсечко Я.В.
ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА ФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ: ПОРІВНЯННЯ УКРАЇНИ ТА ЄС
Maltseva K.S.
FREE-LISTING TASK: WHAT IT IS, WHAT IT’S FOR AND HOW TO USE IT
Прохватілова О.С.
СОЦІАЛЬНА ПАМ’ЯТЬ ЯК ЕКОСИСТЕМА: КОНЦЕПТУАЛЬНО-МЕТОДОЛОГІЧНА МОДЕЛЬ ДОСЛІДЖЕННЯ
Станіславська Т.О., Мілютіна К.Л.
КРОС-КУЛЬТУРНЕ ПОРІВНЯННЯ ТРАНСГЕНЕРАЦІЙНОЇ ТРАВМИ В УМОВАХ ВІЙНИ: РЕЗУЛЬТАТИ УКРАЇНСЬКО-УГОРСЬКОГО ДОСЛІДЖЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДИКИ HITT-Q
СЕКЦІЯ 2 СОЦІАЛЬНІ СТРУКТУРИ ТА СОЦІАЛЬНІ ВІДНОСИНИ
Бірюкова М.В., Гнутов А.В.
АКТУАЛІЗАЦІЯ ПОНЯТТЯ УСПІХУ ПІДПРИЄМСТВ В УКРАЇНІ ПІД ЧАС КРИЗИ: СОЦІОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ
Довгаль С.А., Тухтарова Т.К.
ВПЛИВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА ІМЕРСИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ТРАНСФОРМАЦІЮ СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ
Климанська Л.Д., Колесніков О.Р.
ТРАНСФОРМАЦІЯ ГЕНДЕРНОГО ПОРЯДКУ В УМОВАХ ВОЄННОЇ МОБІЛІЗАЦІЇ ТА ЄВРОПЕЇЗАЦІЇ: СОЦІОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ДОСВІДУ ХОРВАТІЇ ТА УКРАЇНИ
Лагодзінський В.В., Рожков Є.О.
МОВА ЯК КЛЮЧОВИЙ ФАКТОР НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ТА ЗБРОЯ В УМОВАХ ВІЙНИ
Любченко В.В.
ЗМІНИ В СОЦІАЛЬНИХ РОЛЯХ ЖІНОК В УМОВАХ РОСІЙСЬКОЇ АГРЕСІЇ
Степаненко В.П.
УКРАЇНСЬКЕ ГРОМАДЯНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО В ПІДТРИМЦІ СОЦІАЛЬНОЇ СТІЙКОСТІ В УМОВАХ ВІЙНИ
СЕКЦІЯ 3 СПЕЦІАЛЬНІ ТА ГАЛУЗЕВІ СОЦІОЛОГІЇ
Бобро Н.В.
ВИЗНАЧАЛЬНІ РИСИ ВИРАЖЕННЯ ПРАГМАТИЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТЕКСТІВ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ
Позній О.В.
КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЯ РЕЛІГІЙНОСТІ ЯК СОЦІАЛЬНОГО ФЕНОМЕНУ В КОНТЕКСТУАЛЬНОМУ ПОЛІ КЛАСИЧНИХ І СУЧАСНИХ СОЦІОЛОГІЧНИХ ПАРАДИГМ
Рекало А.С.
ІННОВАЦІЇ В ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ АВІАЦІЙНОЇ ГАЛУЗІ: ОБҐРУНТУВАННЯ СУСПІЛЬНОГО ПОПИТУ
СЕКЦІЯ 4 ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ. ІСТОРІЯ ПСИХОЛОГІЇ
Асєєва Ю.О., Ахунова Л.А.
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ СУЇЦИДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ У МОЛОДІ
Волянюк Н.Ю., Ложкін Г.В., Староконь Є.Г.
ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ ЯК МЕТАІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ОПЕРАЦІЯ ТА ДИНАМІЧНИЙ ПРОЦЕС
Ковальчук З.Я.
ГОРДІСТЬ ЯК ЕМОЦІЯ ТА ОСОБИСТІСНА ВЛАСТИВІСТЬ: ІСТОРИЧНИЙ РАКУРС ТА АВТОРСЬКА МОДЕЛЬ
Купрєєва О.І.
ПРОГРАМА СПРИЯННЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТІСНИХ РЕСУРСІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СТІЙКОСТІ ПІДЛІТКІВ ТА МОЛОДІ
Ольховецький С.М.
ПСИХІЧНЕ БЛАГОПОЛУЧЧЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
СЕКЦІЯ 5 ВІКОВА ТА ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ
Кузікова С.Б., Лукомська С.О.
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОРЕКЦІЇ КЛІЄНТІВ РІЗНОГО ВІКУ В УМОВАХ ВІЙНИ
Осадча М.В., Савченко О.В.
ПРОФЕСІЙНЕ ВИГОРАННЯ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ: ПСИХОЛОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ТА ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ
Співак Я.О., Співак Л.А.
ВПЛИВ ДОРОСЛИХ НА ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ: ВІКОВА ПСИХОЛОГІЯ У ФОКУСІ
Тірон В.О., Зубченко О.С.
ВІДЧУТТЯ ДОМУ ЯК ЧИННИК СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ ВПО У ПРИЙМАЮЧИХ ГРОМАДАХ (НА ПРИКЛАДІ М. ЯМПІЛЬ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ)
Туманова Ю.В., Тоценко Л.Ф.
РОЗВИТОК СТРЕСОСТІЙКОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ СЕРЕДНЬОГО ДОРОСЛОГО ВІКУ В УМОВАХ ОСВІТНІХ ТРАНСФОРМАЦІЙ
Тюпа О.О., Адамська З.М.
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙМАННЯ СТУДЕНТАМИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В КОНТЕКСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ГРУПОВОЇ ВЗАЄМОДІЇ
Чорна І.М., Кулик Х.Я.
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АГРЕСИВНОСТІ В ДІТЕЙ ЯК НАСЛІДОК КРИЗИ СТАРШОГО ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ
Шевченко Т.Ю.
МЕТАКОГНІТИВНИЙ КОНТРОЛЬ І КЛІПОВЕ МИСЛЕННЯ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ: МОЖЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
СЕКЦІЯ 6 ПСИХОЛОГІЯ ПРАЦІ
Гребеник Т.В., Федчун О.І.
ПСИХОЛОГІЧНІ РЕСУРСИ СТРЕСОСТІЙКОСТІ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ: МЕНЕДЖЕРСЬКИЙ КОНТЕКСТ
Зимянський А.Р.
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІЙ АДМІНІСТРУВАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ
Новіцький В.Г.
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АРХЕТИПІВ У БІЗНЕСОВИХ СТРУКТУРАХ: ТЕОРЕТИЧНИЙ КОНЦЕПТ
Проскурня А.С., Гуренко Т.М.
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПСИХОЛОГА ДО РОБОТИ У СФЕРІ СІМЕЙНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ: КЕЙС-АНАЛІЗ
Тимченко А.А.
МОТИВАЦІЙНА СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПСИХОЛОГІВ
СЕКЦІЯ 7 ПСИХОФІЗІОЛОГІЯ ТА МЕДИЧНА ПСИХОЛОГІЯ
Приходькіна Н.О.
КЛІНІЧНІ ТА ПСИХОСОЦІАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ПОСТТРАВМАТИЧНОГО СТРЕСОВОГО РОЗЛАДУ В УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ: КОМПЛЕКСНИЙ АНАЛІЗ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Продан Є.О., Ходотаєв А.А.
ПРОБЛЕМА ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ В ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ З РАС: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ТА СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ПСИХОКОРЕКЦІЇ
Раскосова А.М., Іванова Т.В.
ІНТЕГРАЦІЯ МЕТАКОГНІТИВНОЇ ТА ДІАЛЕКТИЧНОЇ ПОВЕДІНКОВОЇ ТЕРАПІЇ В КОРЕКЦІЇ СУЇЦИДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ
Федик О.В.
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ РОЗВИТКУ ЗДАТНОСТІ ДО ЕМОЦІЙНОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ЯК КОМПОНЕНТА ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСІБ ЮНАЦЬКОГО ВІКУ




