СЕКЦІЯ 6 ПСИХОЛОГІЯ ОСОБИСТОСТІ
Анцибор А.І., Хамська Н.Б.
ТИПОЛОГІЯ АУТСАЙДЕРСТВА ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ НЕГАТИВНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКИХ ПАРАМЕТРІВ
Бондар Л.В., Проскурка Н.М., Синчук В.В.
ВПЛИВ САМОСТАВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ НА ВИБІР СТИЛЮ ПОВЕДІНКИ В КОНФІЛІКТІ
Vashchenko I.V., Shykovets S.O.
EMOTIONAL INTELLIGENCE AS A COMPONENT OF YOUNG SPECIALIST-PSYCHOLOGIST’S PSYCHOLOGICAL WELL-BEING
Великодная М.С., Эделева Е.И.
ПРОБЛЕМАТИКА ПОДРОСТКОВОСТИ В ПСИХОАНАЛИЗЕ: КЛИНИЧЕСКАЯ ИЛЛЮСТРАЦИЯ
Вовченко О.А.
ТІЛЕСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО ПСИХОДІАГНОСТИКИ ТА ПСИХОКОРЕКЦІЇ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ПІДЛІТКІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ
Данілова О.С., Щерблюк О.І.
ДУХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТА ОСОБИСТІСНІ ЯКОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ-ПСИХОЛОГІВ (ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ НА БАЗІ ОНУ ІМЕНІ І.І. МЕЧНИКОВА)
Демченко Н.І., Галай Ю.С., Паламарчук Х.О.
ДИСКУСІЯ ЯК МЕТОД КОРЕКЦІЇ КОНФЛІКТНОСТІ В ОСІБ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ
Каліщук С.М.
ОЦІНОЧНО-КРИТЕРІАЛЬНИЙ МОНІТОРИНГ ДІЄВОСТІ СИНЕРГЕТИЧНО-РЕОРГАНІЗАЦІЙНОГО АЛГОРИТМУ МАКРОГЕНЕЗУ «КАРТИНИ СВІТУ» ОСОБИСТОСТІ
Колодич О.Б., Мороз О.І.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ ЗАСОБАМИ КОРЕКЦІЙНОЇ ОСВІТИ
Костіна Т.О.
ГЕНДЕРНА ТОЛЕРАНТНІСТЬ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ГЕНДЕРНОЇ РІВНОСТІ
Коченгіна М.В.
АСПЕКТИ ІГРОВОГО ПРОСТОРУ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ: УЛЮБЛЕНІ ІГРАШКИ
Кримова Н.О., Лисенко О.М.
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ВИМІРИ КОНФЛІКТУ
Кучерява Т.О.
РОЛЬ ОСОБИСТОСТІ КОМАНДИРА ТАНКОВОГО ЕКІПАЖУ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ НАДІЙНОСТІ ЧЛЕНІВ ТАНКОВИХ ЕКІПАЖІВ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ЗА ПРИЗНАЧЕННЯМ
Лашко О.В.
ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ДОВІРИ СТУДЕНТА ДО ВИКЛАДАЧА В ТЕХНІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
Макарова I.В.
ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МОРАЛЬНОЇ СТІЙКОСТІ ОСОБИСТОСТІ У СТУДЕНТІВ РІЗНИХ ФАХІВ
Максимов М.В.
ВІКОВІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ РЕФЛЕКСІЇ
Маннапова К.Р.
ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДУ ПСИХОДРАМИ В ГРУПОВІЙ РОБОТІ З СОРОМ’ЯЗЛИВИМИ ДІТЬМИ
Мар’яненко Л.В., Поклад І.М.
ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО КОМПОНЕНТУ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УЧНІВ: ПОГЛЯДИ КАРЛА РОДЖЕРСА
Матохнюк Л.О., Шпортун О.М.
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЦІННІСНО-СМИСЛОВИХ ОРІЄНТАЦІЙ ПАРТНЕРІВ У ЦИВІЛЬНОМУ ШЛЮБІ
Мельник І.М.
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ АФЕКТИВНОГО КОМПОНЕНТА ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Михайлошина І.О.
РОЛЬ ОСОБИСТIСНОЇ ДИСФУНКЦIОНАЛЬНОСТI У ВИНИКНЕННI ПСИХОСОМАТИЧНОГО ЗАХВОРЮВАННЯ
Разумова О.Г.
ДОСЛІДЖЕННЯ КОГНІТИВНОГО КОМПОНЕНТА ПРОФЕСІЙНОЇ Я-КОНЦЕПЦІЇ З УРАХУВАННЯМ ГЕНДЕРНИХ І ВІКОВИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ
Стасюк М.М.
ПРОГРАМА РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МЕТОДАМИ ГЕШТАЛЬТ-ТЕРАПІЇ
Столярчук О.А., Сергєєнкова О.П., Коханова О.П.
ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ УСПІШНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ
Сухенко Я.В.
ДИЗАЙН-ПРОЄКТУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ТРАЄКТОРІЇ: ПСИХОЛОГІЧНІ АКЦЕНТАЦІЇ
Тютюнник Л.Л.
ПОНЯТТЯ СТРЕСОСТІЙКОСТІ ОСОБИСТОСТІ В СУЧАСНОМУ НАУКОВОМУ ДИСКУРСІ
Шевченко С.В., Гузь Н.В., Гузь В.В., Варіна Г.Б.
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК ФАКТОРУ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ
СЕКЦІЯ 7 ПСИХОЛОГІЯ ПРАЦІ
Астремська І.В.
ПРОФЕСІЙНЕ ВИГОРАННЯ ЛІКАРІВ-ПСИХОТЕРАПЕВТІВ ТА ПСИХІАТРІВ