СЕКЦІЯ 1 МЕТОДОЛОГІЯ ТА МЕТОДИ СОЦІОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
Насирова Н. М.
СОЦИОЛОГИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ К УПРАВЛЕНИЮ: КРАТКАЯ ИСТОРИЯ ПРОБЛЕМЫ
СЕКЦІЯ 2 СОЦІАЛЬНІ СТРУКТУРИ ТА СОЦІАЛЬНІ ВІДНОСИНИ
Бабаева В. Ч.
СОЦИАЛЬНЫЕ ПРОБЛЕМЫ БАКУ И ГЯНДЖИ
Бойко Д. М.
ПРОДОВОЛЬЧА (НЕ)БЕЗПЕКА ДЛЯ ГРУП РИЗИКУ НА РИНКАХ ХАРКОВА: ФАКТОР COVID-19
Мікула А. І.
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА МОБІЛЬНІСТЬ У НАУКОВОМУ ДИСКУРСІ
Склярова І. А.
ГРОМАДСЬКЕ ЖУРІ ЯК ІНСТРУМЕНТ СОЦІАЛЬНОГО КОНТРОЛЮ
СЕКЦІЯ 3 СПЕЦІАЛЬНІ ТА ГАЛУЗЕВІ СОЦІОЛОГІЇ
Бутиліна О. В., Євдокимова І. А.
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ДЕВІАЦІЇ
Калашнікова Л. В., Безуглова В. Д.
ПРОБЛЕМИ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОГО АНАЛІЗУ КОМУНІКАТИВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ СОЦІАЛЬНИХ ОНЛАЙН-МЕРЕЖ
Чаплик М. М.
ЗЛОЧИННІСТЬ ТА СОЦІАЛЬНА МОБІЛЬНІСТЬ В УМОВАХ АНОМІЇ: СОЦІОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ
СЕКЦІЯ 4 ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ. ІСТОРІЯ ПСИХОЛОГІЯ
Антонова З. О., Петяк О. В., Ханецька Н. В.
ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕТИКИ В ПСИХОЛОГІЧНОМУ ОНЛАЙН-КОНСУЛЬТУВАННІ
Білецька Т. В., Купчишина В. Ч.
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ТА ЗАРУБІЖНІЙ ПСИХОЛОГІЇ
Велитченко Л. К., Сюй Болунь
ФАКТОРНА КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЯ АТРИБУТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ
Гаджиева А. Х.
ПРОБЛЕМА МЕНТАЛЬНОСТИ И МЕНТАЛИТЕТА В СОВРЕМЕННЫХ ОБЩЕСТВЕННЫХ И ГУМАНИТАРНЫХ НАУКАХ
Karpenko Ye. V.
SAMOBÓJSTWO WE WCZESNEJ MŁODOŚCI JAKO ZJAWISKO PSYCHOLOGICZNE
Мельник О. А.
ТРАНСФОРМАЦІЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ УЯВЛЕНЬ У НАУКОВІЙ СПАДЩИНІ УКРАЇНСЬКИХ ПСИХОЛОГІВ
Чернявська Т. П.
ЖИТТЄСТІЙКІСТЬ ЯК ФАКТОР УСПІШНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
СЕКЦІЯ 5 ВІКОВА ТА ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ
Абдиева С. Ф.
ОСОБЕННОСТИ ОРГАНИЗАЦИИ ПСИХОКОРЕКЦИОННОЙ РАБОТЫ С РОДИТЕЛЯМИ УЧАЩИХСЯ
Гриб’юк О. О.
ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ЩОДО ПРОЄКТУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНИХ МЕТОДИЧНИХ СИСТЕМ ДОСЛІДНИЦЬКОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ З ПЕДАГОГІЧНО ВИВАЖЕНИМ ВИКОРИСТАННЯМ ІМЕРСИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Гузенко В. А., Джежик О. В.
ВИЗНАЧЕННЯ ЗМІСТУ ТА ПОСЛІДОВНОСТІ ВИКЛАДАННЯ ОСВІТНІХ КОМПОНЕНТІВ «ВІКОВА ПСИХОЛОГІЯ» ТА «ОСНОВИ КОНСУЛЬТУВАННЯ» У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «ПСИХОЛОГІЯ»
Исмаилханова А. И.
УЧЕТ ПСИХОЛОГИЧЕСКИХ ОСОБЕННОСТЕЙ ШКОЛЬНИКОВ ПРИ ВЫБОРЕ ПРОФЕССИИ
Кривоногова О. В., Трапізанова Н. В., Орленко І. М.
МАРШРУТ ПЕРЕХОДУ З ПОСЛУГИ РАННЬОГО ВТРУЧАННЯ ДО ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Ляшенко О. А., Остапенко О. В.
ОСОБЛИВОСТІ ВИЯВУ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Mysyk V. M.
PECULIARITIES OF DEPRESSIVE STATES OF SENIOR STUDENTS WITH DIFFERENT PERCEPTIONS OF PARENTAL EDUCATION STYLE
Ризаева Г. С.
РОЛЬ ОТЦА В ВОСПИТАНИИ РЕБЕНКА
Юнг Н. В., Кирилішина М. Г., Булгак Е. Д.
ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПІДЛІТКІВ ІЗ СОЦІАЛЬНОЮ ТРИВОЖНІСТЮ
СЕКЦІЯ 6 ПСИХОЛОГІЯ ОСОБИСТОСТІ
Афанасьєва Н. Є.
ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ САМООЦІНКИ ТА ПСИХОЛОГІЧНИХ ЗАХИСТІВ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Ільницька Л. А.
ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ КОПІНГ-ПОВЕДІНКИ У ОСІБ З РІЗНИМ РІВНЕМ ІНТЕРНАЛЬНОСТІ
Колесникова А. Е.
РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК ОСНОВА ПРОТИДІЇ ПІДЛІТКОГО БУЛІНГУ
Коструба Н. С.
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ЧАСОВОЇ ПЕРСПЕКТИВИ ЯК ЧИННИКА МЕДІАРЕЛІГІЙНОСТІ ОСОБИСТОСТІ
Левченко В. В., Нежинська О. О.
ДОСЛІДЖЕННЯ ТРИВОЖНОСТІ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ В УМОВАХ КРИЗ
Мельник (Волошина) К. В.
ОСОБИСТІСТЬ «ДІЄВОЇ ЛЮДИНИ» ЯК ПСИХОЛОГЕМА РОМАНТИЧНОЇ ФІЛОСОФІЇ
Михальчук Ю. О.
НАРАТИВИ ВІЙНИ ВПО: ДОСВІД КОНСУЛЬТУВАННЯ ТА ПСИХОТЕРАПІЇ
Ніколаєнко С. О., Улунова Г. Є.
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ РЕФРЕЙМІНГУ В ПРОЦЕСІ РАЦІОНАЛЬНО-ЕМОЦІЙНОЇ ПОВЕДІНКОВОЇ ТЕРАПІЇ НЕЗДОРОВИХ НЕГАТИВНИХ ЕМОЦІЙ У ПЕРСОНАЛУ ОРГАНІЗАЦІЙ
Пирх А. В.
АСЕРТИВНІСТЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЕФЕКТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Ханецька Н. В., Нахаріза Н. М.
ОСОБИСТІСНІ РЕСУРСИ В ПРОФІЛАКТИЦІ ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ ПСИХОЛОГІВ-ВОЛОНТЕРІВ
Шамлян К. М.
ВОЛЯ ЯК ЗДІБНІСТЬ ТА УМІННЯ
Шпак М. М.
СТРЕСОСТІЙКІСТЬ ОСОБИСТОСТІ В ДИСКУРСІ СУЧАСНИХ ПСИХОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
СЕКЦІЯ 7 ПСИХОЛОГІЯ ПРАЦІ
Трофімов А. Ю., Сарри Л. Л., Столярова Д. О.
АНАЛІЗ СУБ’ЄКТИВНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ УКРАЇНЦІВ КРІЗЬ ПРИЗМУ СОЦІАЛЬНОГО КАПІТАЛУ ТА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ЧИННИКІВ
СЕКЦІЯ 8 СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ. ЮРИДИЧНА ПСИХОЛОГІЯ
Кременчуцька М. К., Маркіна С. І.
ОСОБИСТІСНІ ЧИННИКИ СХИЛЬНОСТІ ДО БРЕХНІ ТА МАНІПУЛЮВАННЯ
Куpовa A. В.
ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНA ПAPAДИГМA ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗДОPОВ’Я В УМОВAХ НЕВИЗНAЧЕНОСТІ
Мартинюк О. А.
ВПЛИВ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ЧИННИКІВ НА ФОРМУВАНННЯ ЕТНОНАЦІОНАЛЬНОЇ САМОСВІДОМОСТІ УКРАЇНСЬКОЇ МОЛОДІ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XIX – ПОЧАТКУ XX СТ.
Нестеренко І. І.
ПЕРЕЖИВАННЯ САМОТНОСТІ ОСОБИСТІСТЮ: СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ
Папуша В. В.
ПРОФІЛАКТИКА НАСИЛЬСТВА У ПІДЛІТКОВОМУ МІКРОСОЦІУМІ
Пряхіна Н. О., Когут Я. М., Жидецький Ю. Ц.
ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВІ ЯКОСТІ СУЧАСНОГО ПОЛІЦЕЙСЬКОГО
Пундєв В. В., Герасименко Ю. В.
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПОЛІТИЧНОЇ ПОВЕДІНКИ СТУДЕНТІВ БІЛІНГВІВ
Ситник С. І., Полшкова С. Г., Пономарьова В. К.
ПІСЛЯПОЛОГОВА ДЕПРЕСІЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ ЯК ФАКТОРИ ПІДВИЩЕННЯ РИЗИКУ ЖОРСТОКОГО ПОВОДЖЕННЯ З ДІТЬМИ В СІМ’Ї
Ташматов В. А., Третьякова Т. М.
НАПРЯМИ СИСТЕМИ ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОЛІЦЕЙСЬКИХ В УКРАЇНІ
СЕКЦІЯ 9 ПСИХОФІЗІОЛОГІЯ ТА МЕДИЧНА ПСИХОЛОГІЯ
Бригадир М. Б., Бамбурак Н. М.
ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЯ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ ТА ЧЛЕНІВ ЇХ СІМЕЙ (ПРИКЛАДНИЙ АСПЕКТ)
Гуртовенко Н. В.
ПСИХОЛОГІЧНА КОРЕКЦІЯ ПОВЕДІНКИ ТА ОСОБЛИВОСТІ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ, ЩО СТРАЖДАЮТЬ РАННІМ ДИТЯЧИМ АУТИЗМОМ
Кечур Р. В., Семків І. І., Тимків Т.
ЕФЕКТИВНІСТЬ МОДЕЛІ СУСПІЛЬНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ КЛІНІЧНИХ ПСИХОЛОГІВ (НА ПРИКЛАДІ ПРОЕКТУ «ПОРАДНЯ» КАФЕДРИ ПСИХОЛОГІЇ ТА ПСИХОТЕРАПІЇ УКРАЇНСЬКОГО КАТОЛИЦЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ)